Flow-lístek

FlowListekPokud se člověk naučí být optimistou,
jeho mozek v pozitivním nastavení funguje výrazně lépe, stoupá jeho kreativita, intelekt i energie.
Přitom optimismus / pesimizmus nejsou věci vrozené, ale naučitelné.

Metoda flow-lístek vám v tom může pomoci.
Spočívá v jednoduchém principu zaznamenání si 3 pozitivních věcí, které vás během dne potěšily.
Díky této metodě si systematicky začnete budovat optimistický styl přemýšlení a vaše životní spokojenost bude stoupat.

Více informací o této skvělé metodě je možné najít např. v knize „Konec prokrastinace“ (a pochopitelně i jinde).
Jak můžete začít používat toto báječné antidepresivum?
Vytvořte si v Amazile kategorii aktivit „Flow-lístek“
Každý den vytvořte v této kategorii jeden záznam (do hlavičky si můžete poznamenat něco zajímavého o tomto dni, ale to je již nad rámec standardní metody Flow-lístek)
K vytvořenému záznamu si do tří bodů zapište něco, co se ten den stalo a bylo to spojeno s pozitivní emocí. Jakkoli. Cokoli. Událost velkou, nebo sebemenší maličkost. Například dnes jsem zasadil novou jabloň, nebo dnes mi manželka oznámila, že čekáme miminko, nebo dnes jsem se usmál na pokladní v supermarketu a řekl jí, že jí to sluší: oplatila mi úsměv a přestala se mračit.
A to je všechno.
Po čase zjistíte, že se stalo něco zvláštního.
Váš mozek začal přemýšlet optimisticky: vyhledává pozitivní vzpomínky na uplynulé dny
Když sedíte v opuštěném bytě, za okny je sychravo, déšť, ve zprávách samé tragédie, deprese se hlavou nese… stačí si přečíst starší záznamy vašeho Flow-lístku a najednou zjistíte, že život je něco báječného, něco, pro co stojí za to být.
Kdo to nezkusil možná neuvěří. Vyzkoušejte si to sami a uvidíte. Budou se dít věci.