Proces řešení úkolů

Doba je složitá. Jsme přesyceni informacemi.
Informace se na nás valí ze všech stran.
Jako voda při povodních. Hlava to nebere.

…Deprese se hlavou nese…

Jak stihnout všechno potřebné. Jak poznat co je potřebné.
Čím víc zákazníků. Tím víc úkolů.
Čím víc zaměstnanců. Tím víc úkolů.
Čím víc partnerů. Tím víc úkolů.
Čím víc úkolů. Tím víc úkolů.

Nikdy není jeden úkol. Úkoly mají rády grupáč.
Stejně jako čerti chodí v houfu.
Jeden se v tom snadno zamotá. Čtyři se v tom ztratí.

Doba je složitá..
Mám rád jednoduchost. Má rád dnešní dobu.
Protože nás nutí hledat jednoduchá řešení složité doby.

Mám rád Amazilu.
Protože je jednoduchá.
Protože umí řešit složité situace.

AmazilaProcesy
Úkoly v Amazile řeší spolupráci v týmu.
Sledují od kdy do kdy a co za to.
Nabízí porovnání nákladů / výnosů.
Na začátku je požadavek.
Na konci podklady k fakturaci.
Je to paráda.

Tři minuty: klikněte zde a seznamte se s principy řešení úkolů v Amazile.

Šest panelů v Amazile

Pracovní plochy v Amazile jsou organizovány do šesti panelů.

Šest panelů v Amazile

Šest panelů v Amazile (podívejte se na video)

  1. Tlačítko Amazila
    Slouží k rychlému přechodu na jinou plochu
  2. Přehledy
    Zde je seznam všech přehledů dostupných v aktuální ploše
  3. Reporty a pohledy
    Pro každý přehled můžete snadno vytvářet libovolné množství reportů.
  4. Panel akcí
    Pro každý přehled je možné využít seznam akcí. Na panelu jsou připojeny pouze některé. Přidávat a odebírat akce z panelu lze snadno v přehledu Akce
  5. Inteligentní hledání
    Nástroj pro velmi rychlé vyhledání informací v aktuálně zobrazeném přehledu.
  6. Panel pro práci

Standardně je v systému přednastaveno několik ploch. Typicky

  • Kontakty
    Zde jsou soustředěny přehledy, které se týkají práce s vizitkami a kontakty
  • Události
    Na této ploše jsou přehledy Aktivit, Úkolů, Nabídek, Příležitostí a podobně. Vše pro aktivní práci s událostmi
  • Dokumenty
    Plocha kromě přehledu dokumentů obsahuje přehled odeslané a příchozí pošty.
  • Konfigurace
    Tato plocha obsahuje přehled uživatelů, rolí, definici práv, definici vlastních pracovních ploch a další možnosti nastavení systému
  • Můj profil
    Zde se můžete odhlásit ze systému, nebo změnit své uživatelské heslo

Po přihlášení do Amazily jste okamžitě v jedné z pracovních ploch.
Jinou plochu můžete snadno a rychle zvolit tak, že kliknete na tlačítko Amazila

Tlačítko Amazila

Tlačítko Amazila

V zobrazené nabídce pak můžete kliknutím přejít na jinou plochu.

Nabídka ploch v Amazile

Nabídka ploch v Amazile

Nastavte si vlastní plochy, aby vaše práce s Amazilou byla přizpůsobena vašim potřebám.

Můžete se podívat na videu, jak je to snadné.

Nebo si zde přečíst e-book.

Pole Podle Potřeby

Když potřebujete rozšířit číselníky Amazily o vlastní pole (sloupce, atributy), je v Amazile připraveno prostředí, kde můžete své záměry snadno realizovat.

Ve videu naleznete návod, jak postupovat.

  1. V první části videa je uveden postup vlastní definice atributu.
  2. V druhé části je pak uveden způsob, jak vytvořený atribut přidat do formulářů k zadávání hodnot.

Aktuální cenové podmínky těchto funkcí naleznete zde (v řádku šablony formulářů)

    Napište svůj dotaz, nebo názor

    Váš e-mail

    Štítky … a máte pořádek

    • Znáte to. Vytvoříte dokument a přemýšlíte, kam s ním. Kam dokument uložit, abyste ho za den, týden, za měsíc, za rok dokázali najít. Abyste ho dokázali najít, když ho potřebujete. A tak vytvoříte složku, do které dokument uložíte. Pak nastane čas, kdy dokument potřebujete. Víte, že to byla smlouva, objednávka, faktura … sakra jak se to tenkrát jmenovalo ? Jak se jmenuje složka, kam jsem si to uložil ?

    Hledáte a najdete všechno možné, jenom ne ten jediný dokument, který právě teď potřebujete. To je tak :

    Pepa s Josefem v hospodě debatují o tom, jaký mají nepořádek ve svých dokumentech

    ➡Pepa koupil skříň, dokumenty dává do šanonů, videa na externí disk, fotky zase někam … Všechno to cpe do skříně, která funguje jako černá díra – co do ní spadne, nikdo nikdy nenajde. Skříň co stála 7 000,– už je malá, novou není kam dát.

    ➡Josef koupil Amazilu a má vystaráno. Co potřebuje, najde když to hledá a ne až příští měsíc, když hledá něco jiného. Když přijde návštěva, prostě spustí prezentaci fotek z dovolené. A když potřebuje účet za telefon, chytrá Amazila mu ho zobrazí.

    ➡Pokud potřebujete organizovat svoje dokumenty, nechte se okouzlit jednoduchostí použití štítků.

    ➡Pokud potřebujete sdílet dokumenty se svými kolegy, prostě je sdílejte. Nemusíte se starat o to, jak to funguje. Prostě to funguje.

    • Štítky … A máte pořádek.

    Štítky představují šikovný nový způsob, jak si organizovat a hledat informace, doklady a dokumenty. Informace, které spolu souvisí, jednoduše označte klíčovým slovem (štítkem), třeba „Důležité“. Až potom budete tyto informace potřebovat najít, jednoduše zadáte slovo „Důležité“ do inteligentního filtru. Všechny informace s touto značkou se zobrazí v přehledu. Informace, doklady a dokumenty můžete opatřit jednou značkou, nebo mu můžete dát několik značek, a přiřadit ho tak k několika projektům.

    Pro první seznámení s Amazilou

    • V tomto videu získáte představu o základním uspořádání Amazily.
    • Dozvíte se, jak vytvořit pracovní plochy podle svých představ
    • Naučíte se, jak přizpůsobit panel akcí svým potřebám.


      Rádi Vám pomůžeme za vodu. Napište nám

      Váš e-mail je u nás v bezpečí

      Inteligentní hledání

      Inteligentní hledání je nástroj pro velmi rychlé vyhledání informací v aktuálně zobrazeném přehledu. Pracuje podobným způsobem jako fulltextové vyhledávání. Vyhledává se přes všechny viditelné sloupce. A to bez ohledu na velká a malá písmena a diakritiku (háčky a čárky jsou ignorovány). Nalezené části textu jsou vyznačeny jemným žlutým podbarvením.

      Příklad filtru přes Inteligentní hledání:

      InteligentniHledani